برنامه ای دیگر از GroupSeyed

همین الان ادابازی رو رایگان دانلود کن! (صفحه برنامه)

با دوستا و خانوادتون بازی کنید و حسابی لذت ببرید !!!

ادابازی رو دانلود کنید و با اطرافیانتون پانتومیم بازی کنید و قدرت پانتومیمتون رو به رخ بقیه بکشید ;)

یک بازی جالب و مهیج برای گذراندن اوقات همراه دوستان و خانواده با اجرای پانتومیم . از اوقاتتون استفاده کنید وخاطره های بیاد ماندی بسازید.

بیش از 10000 کلمه در عناوین مختلف ( اطلاعات عمومی ، تاریخ ، خوراکی و نوشیدنی ، ورزشی ، اشیاء ، حیوانات ، مشاغل ، جغرافیا ، فیلم و سینما ، علمی و تکنولوژی ) برای شما

این بازی شامل سه بخش است :

 بخش بازی مرحله ای به شما اجازه میدهد در دو گروه چند نفره  و در سه مرحله (اجرای کلمه ، اجرای ضرب المثل ، اجرای سرعتی) به بازی و اجرای پانتومیم بپردازید و امتیاز کسب کنید .

بخش بازی دو نفره که در آن میتوانید با یکی از دوستانتان و در تعداد دور دلخواه (تا 5 دور) و با مدت زمان دلخواه در هر دور بازی کنید .

بخش بازی لیگ که میتوانید با اعضای خانواده و دوستانتان یک لیگ پانتومیم تشکیل داده و به مسابقه بپردازید ( این بخش در آپدیت بعدی فعال خواهد شد)

این بازی از جلوه های گرافیکی جالبی برخوردار است که به بازی جذابیت های فراوانی افزوده است . همچنین موسیقی ها در بخش های مختلف بازی هیجان بازی را بیشتر و بازیکن را به وجد می اورد!!!

همچنین در بازی قابلیت های ویژه ای تدارک دیده شده ( 2 برابر کردن امتیاز ، 30 ثانیه زمان اظافه ، امتیاز +2 ، تغییر کلمه 6 و 9 بار ) که جذابیت زیادی به بازی اظافه میکند 

 بخش اظافه کن  هم در نسخه ابتدایی غیر فعال میباشد و به زودی در نسخه های بعد فعال و قابل استفاده توسط شما میباشد.